Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.530 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KZK-31 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 2.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.530 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 5-KZK-31 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Heeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eendrachtstraat 22 |
Postcode | 7335 CH |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5340971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisheeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.488 kg
Laadvermogen: 372 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.