Bouwjaar | 17-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-TP-PP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.593 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-TP-PP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Centre Coenen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Atelierweg 10a |
Postcode | 6562 AS |
Plaats | Groesbeek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3971138 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51338236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcentrecoenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 176 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Peugeot is een merk met een roemruchte geschiedenis. Al 130 jaar symbool van goed design en solide prestaties. Motion & Emotion, zeggen ze. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. De uitrusting van deze Peugeot is met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.