Bouwjaar | 29-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-JDJ-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-JDJ-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Dijkhuizenstraat 12 |
Postcode | 3864 DV |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11111710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 150 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle Inruil is MOGELIJK tegen een handelsprijs!! Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is.
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Voor voertuigen tot 6000,- euro rekenen wij 295 ,- euro aflevering kosten en daar boven 599,- euro.
Bij Auto Service Nijkerk kunt u ook terecht om uw aankoop te laten financieren of te leasen.
Wij kunnen bemiddelen voor zowel een particuliere- of zakelijke financiering.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Tel/ WhatsApp: +31 6 41 82 41 72
Email : info@autoservicenijkerk.nl
Let op! Wij werken enkel op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.