Bouwjaar | 28-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.433 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-XS-ZV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.433 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 34-XS-ZV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vredemans BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 3 |
Postcode | 7395 SB |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3123116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vredemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.262 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4276 x 1825 x 1519 cm
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Exportprijs zonder APK! Schade aan de achterklep.
Rijdt wel goed!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's en onze andere occasions zie onze website: www.vredemans.nl . Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord! Wij hebben altijd minimaal 100 betaalbare occasions op voorraad. Uw huidige auto kunt u uiteraard bij ons inruilen tegen een eerlijke prijs. Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt voor een VREDEMANS OCCASION. Bij onze advertentie staat een internet meeneemprijs, garantie is mogelijk in overleg met 1 van onze verkopers.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 055 - 312 311 6, een mail sturen naar info@vredemans.nl of een bezoek brengen aan: VREDEMANS BV Stationsweg 3 7395 SB Teuge.
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 09:00 - 16:00 De koffie staat altijd voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.