Bouwjaar | 28-11-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-XXP-25 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-XXP-25 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automarc |
Contactpersoon | Marc van der Linde |
Adres | J.P. Broekhovenstraat 35 |
Postcode | 8081 HB |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)525 - 680400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automarc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Peugeot 308 SW 1.2 e-THP Blue Lease Executive
Origineel Nederlandse auto met NAP
APK tot 26-07-2025
Laatste beurt bij 174.554
= Bedrijfsinformatie =
In verband met onze snel wisselende voorraad, adviseren wij u voordat u langs komt contact met ons op te nemen of de desbetreffende auto nog beschikbaar is.
Openingstijden :
Maandag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Dinsdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Woensdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Donderdag: 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Vrijdag : 08:30-12:30 en 13:00-17:00
Zaterdag : alleen op afspraak
Avonden : alleen op afspraak
Ondanks onze openingstijden raden wij het altijd aan even van te voren te bellen op 0525-680400, zodat u niet voor een gesloten hek staat.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor onderhoud, reparaties, APK, inkoop/verkoop en import/export
*Onze advertenties zijn met alle zorg en aandacht samengesteld. Wij staan echter niet garant voor eventuele onjuistheden over uitrusting specificaties en/of getoonde opties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.