Bouwjaar | 19-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 12.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplein Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 25 |
Postcode | 3861 NE |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15909184 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopleinnijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Peugeot 308 SW 1.6 Turbo GT
205PK
2de eigenaar +dealeronderhouden
LED
Panodak
Rode stiksels
Afneembare trekhaak
Massage+memory
Navigatie
extra getint glas
= Bedrijfsinformatie =
6. 12 .24 maanden garantie mogelijk, vraag naar de voorwaarden!!!
ZATERDAG OPEN OP AFSPRAAK
Alle Inruil is mogelijk, Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Ondernemers: bij ons een Youngtimer gezien? wij kunnen in veel gevallen een passende Financiering voor u aanbieden ook voor particulieren en zakelijke kopers
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is. Wij houden helaas geen auto's vast
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Tot ziens bij Autoplein Nijkerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.