![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NK-989-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 2.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NK-989-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerards |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltastraat 32 |
Postcode | 7006 RV |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53922547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerards.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Welkom bij Autobedrijf Gerards in Doetinchem.
Zeer nette en perfect onderhouden Peugeot 308 SW 1.6 VTi XS voorzien van vele opties en met een APK t/m April 2025
Alvorens de auto te komen bezichtigen, willen wij u vriendelijk verzoeken vooraf telefonisch een afspraak te maken.
Wij zijn geopend van Maandag t/m Vrijdag van 9.00 t/m 17.00 uur, en
Zaterdag van 10.00 t/m 15.00 uur. Daarnaast kunt u ons altijd (zeven dagen per week) telefonische bereiken en een afspraak maken voor een proefrit of info.
INRUIL MOGELIJK
Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Autobedrijf Gerards
Voltastraat 32
7006 RV Doetinchem
www.autobedrijfgerards.nl
info@autobedrijfgerards.nl
tel: 06-54 296 000
tel: 06-53 922 547
tel: 0314-360772
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
![Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10280/peugeot-308-54-kwh-gt.jpg)
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.