Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.508 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 49.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 13.508 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ridderhof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbergseweg 10 |
Postcode | 7255 AE |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 461947 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoridderhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 508 SW PSE HYbrid 360PK|Pano|7,4 kW On-board charg.
- Kenteken: GFK-49-D
- Merk: Peugeot
- Model: 508 SW
- APK tot: 30-09-2026
- Tellerstand: 13508 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 264 kW / 360pk
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Side-skirts
- Voorspoiler
Infotainment
- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Aanhanger assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoek detectie
- Dodehoekdetectie met correctie
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Multimedia scherm middel
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Nachtzicht-assistent
- Verkeersbord detectie
- V
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.