Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.250 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | T-398-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
€ 119.911,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.250 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | T-398-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Zuijlen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steiger 15 |
Postcode | 6581 KZ |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3573320 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanzuijlenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prachtige Porsche 911 3.0 Carrera Cabriolet 370pk PDK-Automaat!
Nachtblauw Metallic - Leder Espresso/Cognac.
*Dealeronderhouden* Laatste onderhoudsbeurt bij Porsche 7-2024 / 22.841 km!
18-07-2018, 23.250 km.
WP0ZZZ99ZJS137181 / T-398-XF.
Opties/uitrusting:
Porsche Doppelkupplung (PDK) transmissie
Stoelverwarming
20 inch 911 Turbo velgen
Adaptive Cruise control inclusief Porsche Active Safe (PAS)
Rijstrookwisselhulp (SWA)
Multifunctie en stuurwielverwarming
Voorruit met grijze band
Bi-xenonkoplampen incl. Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Indicatie maximale snelheid
ParkAssistent voor en achter inclusief camera
Stuurbekrachtiging Plus
Vloermatten
Lederuitrusting bi-color
Lederuitrusting in natuurleder
Volledig elektrisch verstelbare sportstoelen (14- voudig verstelbaar, elektrisch) met Memory Pakket
Zelfdimmende binnen-/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Sport Chrono pakket
Wijzerplaten instrumentenpaneel zwart
Wijzerplaten stopwatch zwart
Robuust pakket
EU-uitvoering
Dynamische motorsteunen (PADM)
Geluidspakket RVDW
Accu 480 A (80 AH)
Verbanddoos
Regensensor
Automatisch dimmende binnenspiegel
Koplampsproeiers
Sportstoelen voor elektrisch verstelbaar
Mistachterlicht
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Bandenspanningscontrolesysteem
Wegrijbeveiliging
Diefstalbeveiliging
Windscherm elektrisch
Veiligheidsgordels zwart
Automatische airconditioning
Bekerhouder
LED-dagrijverlichting
12V-aansluiting
Start/stopsysteem
Elektrisch verstelbaar stuurwiel
Achterzitjes
Porsche car connect (PCC)
Porsche Communication Management (PCM) incl. navigatiemodule
Sportstuur leder
Leder uitrusting
Airbag module in leder
Mirrorlink (CARPLAY)
Smartphone opbergvak
6-Cilinder Boxer Turbo 3.0L 272 kW / 370pk
Online diensten plus
Porsche Communication Management (PCM) incl. navigatie
Spraakbesturing
USB interface achter
Ventieldopjes zilver
www.vanzuijlenautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.