Porsche 911 991 3.0 Carrera GTS Km stand 78514

€ 122.500,-

Bouwjaar 29-08-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.514 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 991 3.0 Carrera GTS Km stand 78514


€ 122.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-08-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.514 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Koen Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 8
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 310 km/u

Maten
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.935 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

GTS.
Deze 3 letters werden in 1963 bij de 904GTS voor het eerst gebruikt. Sindsdien staat GTS voor extra sportiviteit ten opzichte van een Carrera S. De GTS heeft een aangescherpt design, extra uitrusting en verbeterde rijdynamiek. Met een indrukwekkend vermogen van 450pk en een koppel van 550nm schiet deze achterwiel aangedreven GTS in 3,7 sec naar de 100. Van 0 naar 200 duurt slechts 12,4 sec. Topsnelheid is 310km/h. Een serieus snelle sportwagen dus. Ondanks de aanwezigheid van turbo's is er geen sprake van turbo-lag en rijdt een GTS alsof hij een atmosferische motor achterin heeft. Lekker toeren maken dus terwijl onderin de extra trekkracht direct aanwezig is. Het is ook niet voor niets dat de GTS door velen gezien wordt als de sweet-spot in het 911 gamma.

Uitrusting GTS.
Naast de verbeterde prestaties is een 911 Carrera GTS standaard rijk uitgerust met onder andere 20 inch 911 Turbo S wielen in zwart met centrale wielmoer, Porsche Torque Vectoring Plus, PASM inclusief 10 mm verlaging, sportuitlaten in zwart hoogglans en een aangescherpt design met SportDesign front en buitenspiegels.

Eveneens standaard aan boord is PADM hetgeen staat voor dynamische motorsteunen. Verder zijn kenmerkend voor de GTS modellen de achterkant die 44 mm breder is dan een standaard Carrera of Carrera S. Normaalgesproken is de brede achterkant voorbehouden aan 4 wiel aangedreven varianten, de GT series en de Turbo's. Deze uitsluitend achterwiel aangedreven GTS is hierop dus de uitzondering bij de Carrera's, te herkennen aan een zwarte sierstrip tussen de achterlichten. Verder is Porsche Active Suspension Management (PASM) standaard aanwezig en zijn de zwaardere remmen gemonteerd die gemakkelijk te herkennen zijn aan de rode remklauwen.

Opties.
Toerenteller in rhodiumzilver, 90 liter benzine tank, Porsche Doppelkupplung (PDK), stoelverwarming, adaptive cruise control inclusief Porsche Active Safe, rijstrookwisselhulp, achterasbesturing, mutifunctie en stuurwielverwarming, voorruit met grijze band, bagagenet bij voetruimte passagier, HomeLink® (garagedeuropener), Porsche Entry & Drive, Licht-Design Pakket, indicatie maximale snelheid, parkAssistent voor en achter inclusief camera, elektrisch schuif-ka

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie