Bouwjaar | 22-09-1987 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.366 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 06-GXJ-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.164 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-1987 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.366 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 06-GXJ-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.164 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sportscars Holland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gildenstraat 13 |
Postcode | 3861 RG |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4751181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sportscars-holland.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: aug. 1988 - okt. 1989
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 352 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 480 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 44 per kwartaal
Mooie Porsche 911 Cabriolet,
bouwjaar 1987, dus de gewilde 3.2 motor met G50 versnellingsbak.
Europese auto met 231PK.
nette auto met een lage km.stand, slechts 120.000 km.
Historie is bekent, lange tijd van dezelfde eigenaar geweest.
De auto is schadevrij en heeft nog de originele eerste lak.
Geen roest
gereviseerde motor bij de Porsche dealer gedaan, 2000km terug, rekening aanwezig.
originele Fuchs breedtset wielen met 2 nieuwe voorbanden.
voor en achter remblokken, remschijven en remklauwen nieuw.
linnen dak is in heel mooie en nette staat.
nieuwe APK
Beautiful Porsche 911 Cabriolet,
built in 1987, so the popular 3.2 engine with G50 gearbox.
European car with 231 HP.
neat car with low mileage, only 120,000 km.
History is known, long time ownership.
The car is damage-free and still has the original first paint.
No rust
overhauled engine at the Porsche dealer, 2000 km ago, invoice available.
original Fuchs width set wheels with 2 new front tires.
front and rear brake pads, brake discs and brake calipers new.
linen roof is in very nice and neat condition.
new MOT
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.