Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid | Adaptieve cruise control | Elektrisch verstelbare voorstoelen | Lederen bekleding

€ 54.950,-

Bouwjaar 22-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.916 km
Deuren 5
Kenteken X-222-HL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 305 kW (415 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid | Adaptieve cruise control | Elektrisch verstelbare voorstoelen | Lederen bekleding


€ 54.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.916 km
Deuren 5
Kenteken X-222-HL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 305 kW (415 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jilis Autobedrijven
Contactpersoon Jilis van Mourik
Adres Gerdina's Hof 33
Postcode 4191 MX
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jilisvanmourikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jun. 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 306 kW (416 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,6 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Leaseprijs: € 1.145 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Hij oogt stoer en onverzettelijk, en hij rijdt dynamisch en comfortabel. De Porsche Cayenne waar we het hier over hebben, heeft een kilometerstand van 129916 en is van het bouwjaar 2018. De automatische transmissie en de zescilinder benzinemotor maken het autorijden snel en comfortabel. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, trailer assistent, zwarte hemelbekleding en dakspoiler.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. De bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Extra opties op deze auto zijn: sportstuur met schakelpaddels, regensensor, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Porsche Cayenne samen. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie