Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.966 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-714-GS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 79.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.966 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-714-GS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EHD Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietkraag 9 |
Postcode | 8082 AA |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 755591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ehdautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Bandenmaat voor: 225/55 R19
Bandenmaat achter: 275/45 R19
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 197 x 140 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.105 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 2.795 kg
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Werkelijk prachtige Porsche Taycan in oppebeste configuratie met zijn zilveren buitenlak en chique rode interieur.
Een schot in de roos, zo mag deze bestseller - zoals Porsche het zelf graag noemt - gerust bestempeld worden.
Een krachtig topmodel in het elektrische auto gamma die een actieradius heeft van ruim 400 kilometer.
De beste elektrische sportwagen komt gewoon uit Zuffenhausen, zo simpel is dat. De eerste eigenaar van wie deze bolide afkomstig is, heeft gekozen voor een pracht configuratie met zoals gezegd onder andere het chique en gave rode leder.
Aan de buitenzijde de 21 inch Turbo wielen, dynamische LED verlichting.
Binnen breidt de luxe zich met onder andere het digitale instrumentenpaneel, elektrische stoelen met geheugen en adaptieve cruise control
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.