Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-941-JF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 11.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-941-JF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Vreman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 33 |
Postcode | 6902 PC |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 341012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovreman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 405 x 173 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 1.595 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Minimaal 6 maanden geldige APK en RDW-leges.
- Bosch Car Service Occasion Label (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema indien noodzakelijk, 12 maanden wettelijke garantie*, cleanen van interieur en exterieur, half volle tank brandstof, nieuwe APK keuring.
*= de garantie kan bestaan uit minimaal 12 maanden resterende fabrieksgarantie of uit 12 maanden Bovag garantie of uit een combinatie van beide (bijvoorbeeld nog 7 maanden resterende fabrieksgarantie aangevuld met 5 maanden Bovag garantie).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze auto is voorzien van het Bosch Car Service Occasions label, waarbij o.a. een grondige 100 punten check wordt uitgevoerd. Kwaliteit staat bij ons namelijk zeer hoog in het vaandel. Het betreft tenslotte uw nieuwe auto. Graag nodigen wij u uit om deze of één van onze andere occasions te komen bezichtigen. Een proefrit behoort tot de mogelijkheden. Kom langs en overtuig uzelf. Tot ziens bij Bosch Car Service AutoVreman Zevenaar.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
-Maandag t/m Donderdag: 8:00 t/m 20:00
-Vrijdag: 8:00 t/m 18:00
-Zaterdag: 9:00 t/m 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.