Renault Clio 1.0 TCe Zen 5-Drs. Airco CruiseControl Carplay

€ 14.900,- incl. BTW

Bouwjaar 13-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.972 km
Deuren 5
Kenteken N-589-RN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Clio 1.0 TCe Zen 5-Drs. Airco CruiseControl Carplay


€ 14.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.972 km
Deuren 5
Kenteken N-589-RN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Boks
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan vd Dierenriem 51
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfboks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - feb. 2022

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.059 kg
Laadvermogen: 532 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 575 kg)

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Kies voor het gemak van een ruime hatchback. De auto is van het bouwjaar 2021 en is van de eerste eigenaar. Zijn compacte motor geeft deze Renault uitstekende prestaties, maar zorgt voor een bescheiden brandstofverbruik. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audiosysteem met dab-ontvangst bedient u vanaf het stuurwiel. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

Tijdens de rit wordt u als bestuurder ondersteund door verschillende systemen die de weg en uw omgeving in de gaten houden. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Deze Renault Clio is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Deze Renault Clio blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. In deze Renault vinden we verder een hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

= Bedrijfsinformatie =

De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie