Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-284-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 10.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-284-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Witjes |
Contactpersoon | Teun Witjes |
Adres | Industrieweg 26 |
Postcode | 6662 PA |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 350450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowitjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2016
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Lengte: 406 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Prijs is inclusief 3 maanden garantie;
- De distributieriem is vervangen bij 66.479Km op 28-03-2024;
- Nette auto, zowel van binnen als buiten ;
- Rijdt, stuurt en schakelt goed;
Auto Witjes is een BOVAG aangesloten autobedrijf. Alle voertuigen worden technisch gecontroleerd en schoon afgeleverd, dit is inbegrepen in de prijs. Alle auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG garantie tenzij niet vermeld in de advertentie.
Aankoopkeuring door ANWB, DEKRA, merkdealer of uw lokale garage is altijd toegestaan bij onze auto's.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u of de auto nog beschikbaar is u niet voor niks rijdt.
Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt waarbij nauwkeurig naar de opties wordt gekeken, echter het blijft handmatig invoeren. Een foutieve vermelding is dus mogelijk. Controleer daarom altijd goed de opties die voor u belangrijk zijn voordat u overgaat tot aankoop. Op deze advertentie kan geen aanspraak worden gemaakt.
Graag tot ziens aan de Industrieweg 26, 6662PA in Elst!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.