Bouwjaar | 25-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZP-ZJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-ZP-ZJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Bommelerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 8 |
Postcode | 5301 KM |
Plaats | Zaltbommel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 541427 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumbommelerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2008
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtigingen en het maken van een proefrit gaan bij ons alleen op afspraak.
Bel, mail of app gerust, dan zorgen wij dat de desbetreffende auto en een heerlijke kop koffie of thee voor u klaarstaat.
Bij Nederlandse wet heeft u 12 maanden wettelijke garantie. Deze garantie beschermt u als consument. U mag tenslotte verwachten dat een product wat u koopt doet waar deze voor bedoeld is.
Fijn dat deze bescherming er is voor iedere consument.
Helaas is deze wettelijke garantie niet op alle vlak duidelijk. En daardoor op veler vlak discutabel.
Aangezien wij aangesloten zijn bij Bovag adviseren we gebruik te maken van ons Premium afleverpakket van Bovag a 995 euro.
Geen gedoe want alles valt hieronder. 12 maanden volledige garantie op alles. Onbeperkt hoeveel kilometers u rijdt in de garantieperiode. Dat geeft een gerust gevoel.
Mocht er wat zijn dan belt u en lossen we het zsm op.
Hieronder de inhoud van het premium garantiepakket.
ACB Afleverpakket Premium. 995,- euro. (Standaard bij VIABOVAG). Mogelijk voor auto's tot 10 jaar of max 150.000 km.
o 12 maanden Bovag garantie. (geen gedoe garantie).
o Gegarandeerde kilometerstand NAP.
o APK bij aflevering.
o 12 maanden Bovag Pechhulp.
o Afleverbeurt conform onderhoudsschema met volle tank.
o Gepoetst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.