Bouwjaar | 27-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-XNH-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-XNH-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DM automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Brink 24 |
Postcode | 7317 BE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 7009771 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 618 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 531 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Ontdek deze nette Renault Clio met een zuinige 1.2 motor en een NAP gecontroleerde kilometerstand van slechts 178.000. De buitenkant van deze auto straalt verzorging uit, met een nette uitstraling en geen noemenswaardige beschadigingen. Het interieur is net zo goed onderhouden, waardoor de auto van binnen en van buiten een fraaie indruk maakt. De Clio is precies zoals je mag verwachten, goed rijgedrag en een koude airco.
Wat betreft onderhoud en reparaties, boekjes zijn keurig bij de auto aanwezig.
- Distributieriem vervangen in 2022 bij 145.025 kilometer
- Groot onderhoud in 2024 bij 173.038 kilometer.
**APK tot 06-06-2025**
Maak snel een afspraak voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
INFORMATIE:
Wij hanteren geen openingstijden, van maandag t/m zaterdag kunt u een bezichtiging plannen op afspraak. Na 18:00 uur en op zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar. U kunt wel mailen of via Whatsapp een bericht sturen, wij zullen hier op een ander moment op terug komen.
Mail adres: info@dmautomotive.nl
Telefoonnummer Whatsapp: +31 55 700 97 71
Wij zijn RDW erkend en kunnen de tenaamstelling bij ons in orde maken, hier hanteren wij geen extra kosten voor.
De betaling gelieve per PIN of bankoverschrijving, maar contant mag ook.
Wij reserveren alleen auto's als er is aanbetaald.
Heeft u een auto in te ruilen? Daar hebben wij het volgende voor nodig: foto's, kenteken en een kilometerstand. Dit mag verzonden worden via Whatsapp of mail.
DM Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.