Bouwjaar | 14-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.767 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 11-PN-NT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.767 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 11-PN-NT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vredemans BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 3 |
Postcode | 7395 SB |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3123116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vredemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2004
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 890 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 495 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3811 x 1670 x 1437 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Keurig onderhouden Renault Clio met maar 79.768 KM NAP!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's en onze andere occasions zie onze website: www.vredemans.nl . Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord! Wij hebben altijd minimaal 100 betaalbare occasions op voorraad. Uw huidige auto kunt u uiteraard bij ons inruilen tegen een eerlijke prijs. Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt voor een VREDEMANS OCCASION. Bij onze advertentie staat een internet meeneemprijs, garantie is mogelijk in overleg met 1 van onze verkopers.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 055 - 312 311 6, een mail sturen naar info@vredemans.nl of een bezoek brengen aan: VREDEMANS BV Stationsweg 3 7395 SB Teuge.
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 09:00 - 16:00 De koffie staat altijd voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.