Bouwjaar | 21-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-LGZ-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-LGZ-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 19 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 21 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 840431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto19.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Zekerheidspakket BASIS (zonder meerprijs): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het basispakket is opgenomen in de consumenten verkoopprijs. Hiervoor betaald u dus niks extra!
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Conformiteitsvereiste, Controle bedrijfsvloeistoffen, Technische controle, Tenaamstelling / vrijwaring
- Zekerheidspakket EXTRA (€ 495): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het EXTRA pakket biedt u meer zekerheid dan het Basispakket en is een voordelige keuze wanneer de auto (bijna) toe is aan onderhoud.
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Brandstof 10L, Conformiteitsvereiste, Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, Poetsbeurt, Tenaamstelling / vrijwaring
= Bedrijfsinformatie =
OPTIONEEL:
Vraag bij ons naar de BOVAG Autoverzekering.
24/7 BOVAG PECHHULP VANAF 5,60 EURO P/M
BOVAG Aankoopgarantie is verkrijgbaar in Zekerheidspakket COMPLEET. Geen BOVAG garantie en toch zekerheid? Op offertebasis kan er garantie worden aangekocht via AutoTrust. Vraag onze verkoper naar de mogelijkheden en voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.