Bouwjaar | 31-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.239 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-725-TP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.239 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-725-TP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ronald Jurrius BV. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rinaldostraat 14 |
Postcode | 6953 CP |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12431497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ronaldautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Accu: 1 kWh
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.241 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat u een auto van ons heeft gevonden, Wij helpen uw met zoeken naar een droomauto die u bij ons heeft gezien, Bel of kom gerust langs om deze auto te bekijken en krijg het gevoel van een dorpsgarage
Hieronder een verhaal over onze historie
Autobedrijf Ronald Jurrius is een universeel garagebedrijf met inmiddels een 20 jarig bestaan. Ronald Jurrius komt uit een autofamilie. Inmiddels is zijn bedrijf gegroeid tot een bekend autobedrijf met 3 vaste monteurs. Of het nu gaat om de afwikkeling van een schade, reparatie of het verkopen van nieuwe of gebruikte auto's, Het team van Autobedrijf Ronald Jurrius verzorgd het totale onderhoud van uw auto en geeft u een eerlijk advies.
Jaarlijks verkoopt Autobedrijf Ronald ruim 600 auto's en voert ruim 1400 apk's uit. De apk's gaan meestal in combinatie met een onderhoudsbeurt van de auto. Ook het verwisselen van de zomer/winterbanden verzorgen wij voor u en kan u bij ons terecht voor de opslag van de banden.
Heel veel redenen om bij Autobedrijf Ronald naar binnen te gaan en ervaar het zelf
wij werken met verschillende afleverpakketen variërend van €195 tot €995
Bel 06-12431497 om direct in contact te komen met de verkoper
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.