Bouwjaar | 26-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Nijmegen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 21 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51946228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisnijmegen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.241 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Renault Clio 1,6 E-tech Hybrid
Hieronder Alle opties
Buitenspiegel electr. verstelbaar, met Memory
Buitenspiegel Wagenkleur
Knipperlichten LED in Buitenspiegel geïntegreerd
Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
Achterlichten Niveau 3
Actief bochtlicht
Dagrijlicht LED, C-vormig
Beglazing getint
Achterruit verwarmbaar
Rijassistent-systeem Veiligheidssysteem met automatisch Noodoproep (ERA GLONASS / eCall)
Multimediasysteem Easy Link met Navigatiesysteem (Touchscreen 7")
Combi-instrument digitaal
Schakelindicator
Parkeerhulp achter
Bandenspanningscontrolesysteem
Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol)
Airbag Passagierszijde
Airbag Passagierszijde uitschakelbaar
Zij-airbag voor, Bestuurderskant
Automatische airconditioning
Koudemiddel R 1234 YF
Stoelbekleding/kussens: Stof
Achterbank als Enkele stoelen, neerklapbaar / verschuifbaar
Raamopener electr. met One-touch
Raamopener handmatig achter
Centrale vergrendeling met Afstandsbediening
Portiergrepen buiten Wagenkleur
Veiligheidsgordels voor hoogteverstelbaar
Waarschuwingssysteem voor Veiligheidsgordels
Binnenverlichting met Leeslampje voor
Binnenspiegel met Dimautomaat
Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel
Antiblokkeersysteem (ABS)
Schijfrem achter
Rijassistent-systeem Noodrem-assistent
Remassistent
Wieldoppen Flexwheel
Bandenreparatieset
Aandrijvingstype: Frontaandrijving
Rijassistent-systeem Hill-Assist (HSA)
Automatische transmissie - Multi-Mode
Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6d
Eco Mode (Rijmodusschakelaar)
Otto-Partikelfilter (GPF)
Zeer nette auto Wordt afgeleverd met een nieuwe apk en garantie
De koffie staat voor u klaar bij Autohuis nijmegen tot snel !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.