Renault Clio Estate 0.9 TCe 66kw | Limited | Airco | Navi

€ 11.450,- incl. BTW

Bouwjaar 30-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.167 km
Deuren 5
Kenteken H-900-BP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe 66kw | Limited | Airco | Navi


€ 11.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 77.167 km
Deuren 5
Kenteken H-900-BP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wientjes B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veenhuizerweg 132
Postcode 7325 AM
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowientjes.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3

Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Wielbasis: 259 cm

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 117 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 151 - € 604 per kwartaal

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 3 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Wilt u deze auto financieren? Neem vrijblijvend met ons contact op. De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie