Renault Clio Estate 0.9 TCe Dynamique | Keyless | Trekhaak | Navi |

€ 6.950,-

Bouwjaar 23-10-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.782 km
Deuren 5
Kenteken RS-428-R Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe Dynamique | Keyless | Trekhaak | Navi |


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-10-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.782 km
Deuren 5
Kenteken RS-428-R Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Heijkamp
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vierhouterweg 22
Postcode 8075 BJ
Plaats Elspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)577 - 459219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoheijkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Goed onderhouden Renault Clio estate. De Renault heeft nog APK tot 03-2025. Volgende onderhoudsbeurt is in 03-2025 of bij 146.000km!

Wij bieden deze auto aan tegen een scherpe meeneemprijs!

U bent van harte welkom om deze auto te komen bezichtigen. Wij adviseren u wel vooraf nog even te informeren naar de beschikbaarheid, dit om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn maandag tot en met zaterdag bereikbaar op tel.: 06-11289527 (ook Whatsapp) of per mail: verkoop@autoheijkamp.nl.

Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk!

Met vriendelijke groet,

AUTO HEIJKAMP (Elspeet)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie