Bouwjaar | 21-09-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.292 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 9-SFP-37 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.292 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 9-SFP-37 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FDS Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg Moslaan 1 |
Postcode | 8051 CP |
Plaats | Hattem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14652550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fdsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1445 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.130 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zeer mooie Renault Clio,
Deze orgineel Nederlands geleverde Renault Clio komt uit 2013 en heeft slechts 230.000 km op de klok nap!
De auto is een speciale Dynamique uitvoering, hierdoor beschikt de auto over bijna alle beschikbare opties: Keyless, Lichtmetalen velgen, cruise control, groot multimedia scherm, Een verbeterd audiosysteem en ga zo maar door.
Uiteraard netjes 2 sleutels aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen of interesse kunt u gerust een berichtje sturen of bellen 0614652550
Met vriendelijke groet (FDS Auto's)
(FDS Auto's, wij zijn een jong, transparant en RDW erkend bedrijf. Gespecialiseerd in de in en verkoop van Personenauto's , ook voor onderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres!
o Wij zijn in het bezit van: Handelaarskentekens
o Wij kunnen: Auto's vrijwaren
o Wij kunnen: Auto's op naam zetten
Wij zien u graag eens aan de Burgemeester Moslaan 1 in Hattem!)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.