Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-610-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-610-N Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Scherpenzeel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Willem Alexanderlaan 1437 |
Postcode | 7312 GB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26900489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoscherpenzeel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Voor een bezoek aan onze showroom, vragen wij u vooraf contact op te nemen met ons verkoopteam.
Zij zijn bereikbaar op nummer 0626900489.
Voor meer foto's gaat u naar onze website:
WWW.AUTOSCHERPENZEEL.NL
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM BIJ AUTO SCHERPENZEEL
Sinds 2008 is Auto Scherpenzeel een gespecialiseerd bedrijf in verkoop en inkoop van gebruikte auto's, bedrijfsauto's en motorfietsen.
Mocht uw droomauto niet beschikbaar zijn, dan helpen wij u uiteraard in uw zoektocht.
Met onze jarenlange ervaring zorgen wij ervoor dat u uw droomauto kunt rijden.
Naast onze occasions kunt u bij ons terecht voor reparatie, onderhoud, de jaarlijkse beurt of APK,
Ook voor een passend leasevoorstel en verzekering bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze passie voor mobiliteit vindt u terug in de kwaliteit van onze voertuigen en service.
Wij nemen graag de tijd voor u, daarom vragen wij u om een afspraak te maken.
Graag tot ziens bij Auto Scherpenzeel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.