Renault Clio Estate 0.9 TCe Zen Trekhaak, NAvi, Cruise controle, Nap

€ 8.950,- incl. BTW

Bouwjaar 15-07-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.906 km
Deuren 5
Kenteken ZL-649-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe Zen Trekhaak, NAvi, Cruise controle, Nap


€ 8.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-07-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.906 km
Deuren 5
Kenteken ZL-649-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf W.J. van Hunnik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veenderweg 62-A
Postcode 6712 AC
Plaats Ede Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 618107 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Origineel Nederlandse Renault Clio van eerste eigenaar, navigatie, trekhaak, cruise control, multimedia, elektrische ramen, elektrische spiegels, led dagrijverlichting, centrale deurvergrendeling, twee sleutels, complete onderhoudshistorie aanwezig, zowel van binnen als van buiten in nette staat.

Wij rekenen geen afleveringskosten . De auto staat kant en klaar, en heeft de afleverbeurt gehad .

Financiering is mogelijk via rosfinance.nl en eventuele garantie pakketten via autogarantie.nl

Voor meer info bel 0318-618107 bgg 06-29140366. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele (spel)fouten of optie fouten in de tekst!

Autobedrijf van Hunnik is al meer dan 40 jaar gevestigd in Ede.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie