Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Expression

€ 1.899,-

Bouwjaar 23-09-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 448.433 km
Deuren 4
Kenteken 3-SFN-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Expression


€ 1.899,-

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 448.433 km
Deuren 4
Kenteken 3-SFN-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Osseveld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kraaienweg 61
Postcode 7331 HW
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18188660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageosseveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2013

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1445 cm
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Auto start niet altijd brandstofpomp gaat dan ook niet aan!!

Car does not always start, fuel pump does not turn on!!

Auto springt nicht immer an, Kraftstoffpumpe schaltet sich nicht ein!!

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND!!

Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!

Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie