Bouwjaar | 11-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.730 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-JJH-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.730 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 60-JJH-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ROHAN |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wallerstraat 135 |
Postcode | 3862 CN |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43683301 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Oogt goed, rijdt super. Deze Renault Laguna Estate is een zakenauto pur sang. In deze auto vindt u een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem en het navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault Laguna Estate voorzien van parkeersensoren! Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Lijkt deze Renault u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Voor bezichtigen graag bellen voor afspraak
door drukte en opzoek naar mooie en goedkope occasion voor u, wij doen ons best op korte termijn uw email en berichten beantwoorden
zolang auto op net staat is beschikbaar dus geen berichten of auto beschikbaar is
Wij ruilen alle soort auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.