Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 67.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 18.850,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 67.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Lochem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kwinkweerd 20 |
Postcode | 7241 CW |
Plaats | Lochem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 252471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.044 kg
Laadvermogen: 1.456 kg
GVW: 3.500 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 13.000 l
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:
- 21-04-2023 (46.897 km): overig onderhoud
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technisch inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Deze fraaie Renault Master is nog nat achter de oren, zo nieuw. Maar de prijs is gebruikt. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie! Ook is de auto voorzien van: LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Naast de routeinformatie van het full map navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Deze auto heeft airconditioning aan boord. Met DAB ontvangst, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!