Renault Master 2.3 dCi 150 T35 L2H2 Work Edition | 1e eigenaar + dealer onderhouden | Navi | Airco | Cruise | Sidebars | PDC V+A + Camera | Bedrijfswageninrichting

€ 19.900,- excl. BTW

Bouwjaar 17-11-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.219 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master 2.3 dCi 150 T35 L2H2 Work Edition | 1e eigenaar + dealer onderhouden | Navi | Airco | Cruise | Sidebars | PDC V+A + Camera | Bedrijfswageninrichting


€ 19.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 135.219 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto I Bergharen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hogeveld 2
Postcode 6617 KR
Plaats Bergharen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Functioneel
Inhoud laadruimte: 10.800 l

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk full map navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. De Renault is standaard voorzien van: airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. Ook helpen het dodehoekdetectie en hill hold functie, uw r

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie