Renault Master 2.3 dCi L1H1 | LED | Nardo Grey | Camera | Trekhaak | NAP

€ 27.950,-

Bouwjaar 10-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 42.647 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 dCi L1H1 | LED | Nardo Grey | Camera | Trekhaak | NAP


€ 27.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 42.647 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mastenbroek Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 192a
Postcode 6741 AS
Plaats Lunteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 481876 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mastenbroekautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 845 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis, bedrijfswagens (€ 199): Dit afleverpakket bevat: Aflevercontrole 31 punten, LET OP: geen garantie, Minimaal kwart tank brandstof, Nationale auto pas, Nieuwe APK, Prijs exclusief BTW, Reinigen van voertuig, Tenaamstelling
- Plus, bedrijfswagens (€ 685): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Aflevercontrole 31 punten, Kleine onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften, Minimaal een kwart tank brandstof, Nationale auto pas, Nieuwe APK, Prijs exclusief BTW, Tenaamstelling, Vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden
- Extra, bedrijfswagens (€ 985): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Aflevercontrole 31 punten, Grote beurt conform fabrieksvoorschriften, Minimaal een halfvolle tank brandstof, Nationale auto pas, Nieuwe APK, Prijs exclusief BTW, Professioneel poetsen binnen- en buitenkant, Tenaamstelling, Vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden

De getoonde 16inch velgen zijn tegen meerprijs van €895,- ex de BTW, bus wordt standaard met de originele 16inch Renault velgen geleverd.

Kijk voor meer foto's van betere kwaliteit op onze website www.mastenbroekautos.nl

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Houdt u van een luxe uitstraling? Dan is het lederen interieur een heel aantrekkelijke extra! Onderweg zorgen de comfortstoelen voor een ontspannen rit. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-dagrijverlichting, trailer assistent, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de DAB-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Nooit meer last van een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie