Renault Master 2.3 dCi L2H2 | Koelwagen | Euro 6 | 136 PK | Cruise | Airco | PDC

€ 19.750,-

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.464 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 dCi L2H2 | Koelwagen | Euro 6 | 136 PK | Cruise | Airco | PDC


€ 19.750,-

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 195.464 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Andriessen Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres IJsselweg 49
Postcode 7061 XV
Plaats Terborg
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 323836 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.andriessenbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 327 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Zilver: 3 maanden garantie (€ 410 ex BTW): In samenwerking met Autotrust bieden wij garantiepakketten aan voor onze klanten. Met een Zilver Garantiepakket dekken wij voor een periode van 3 maanden (of tot maximaal 7.500 km) de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie van je auto. Vraag de verkoper naar de vele voordelen van onze garantiepakketten Let op: een garantiepakket toevoegen kan alleen wanneer een bedrijfswagen preventief al afleverklaar is gemaakt of wanneer dit staat ingepland.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Goud: 6 maanden garantie (€ 710 ex BTW): In samenwerking met Autotrust bieden wij garantiepakketten aan voor onze klanten. Met Garantiepakket Goud dekken wij voor een periode van 6 maanden (of tot maximaal 15.000 km) de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie van je auto. Vraag de verkoper naar de vele voordelen van onze garantiepakketten. Let op: een garantiepakket toevoegen kan alleen wanneer een bedrijfswagen preventief al afleverklaar is gemaakt of wanneer dit staat ingepland.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Deze verlengde en verhoogde Renault Master is uitgevoerd als koelwagen en uitgerust met een Dometic koeling die tot 2 graden Celsius kan koelen. De auto beschikt over 136 PK en is afkomstig van de eerste eigenaar. Deze Master valt op door zijn imposante grille en fraai geïntegreerde LED-koplampen, wat zorgt voor een moderne en stoere uitstraling. De kilometerstand is logisch verklaarbaar met een Nationale Autopas. Let op! Er zitten een paar kleine sterretjes in de voorruit. Wilt u extra foto's of een video van deze koelwagen ontvangen? We sturen deze graag naar u via WhatsApp of e-mail. De meest praktische en luxe opties van deze Renault Master hebben we hieronder voor u opgesomd:

? Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening - Voor extra gemak en veiligheid
? Airconditioning - Houdt het interieur op een aangename temperatuur, ongeacht de omstandigheden
? Cruise Control - Voor comfortabel rijden tijdens lange ritten
?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie