Bouwjaar | 25-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 30.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.300 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Cabine: enkel
Referentienummer: 9256
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 25-09-2026
Innovatie en elegantie. Dat is wat ze bij Renault bedoelen met 'Drive for change'. Deze nieuwe auto is nu uit voorraad leverbaar. De combinatie van dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak staat garant voor soepel en zuinig rijgedrag. Natuurlijk behoren LED koplampen, twee achterdeuren, warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt je trefzeker ter plekke! Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoef je je blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Deze auto heeft airconditioning aan boord.
De Renault Master is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor jou de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Renault Master Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is.
Natuurlijk is dit een splinternieuwe auto en hij wordt dus geleverd met volledige fabrieksgarantie. Daarbij kunnen we je verschillende gunstige financieringsvormen aanbieden. We maken graag een afspraak met je.
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!