Bouwjaar | 27-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 267.561 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-011-R |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 267.561 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-011-R |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DUTCH Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 41 |
Postcode | 3771 NC |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchvans.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: enkel
Referentienummer: 9395
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L5H1
Afmetingen (LxBxH): 700 x 250 x 330 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 3.040 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 442 x 211 x 226 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 216 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 260 per kwartaal
'Drive for change'. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Met een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Renault over uitstekende prestaties. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan je verwacht dankzij de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een 3500kg trekhaak en is een uitstekende trekker. Het navigatiesysteem loodst je snel naar jouw reisdoel. Het geluidssysteem is gemakkelijk en veilig te bedienen vanaf het stuur. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. Met airconditioning en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Zoals je mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een veilig gevoel: bij maximaal remmen ondersteunt dit hulpremsysteem de bestuurder.
Maak nu een afspraak voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.
Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.
U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!