Renault Master 2.3dci L3H3 Koelauto | 3500Kg Trekhaak | Navigatie | Camera | Airco | Cruise

€ 21.850,-

Bouwjaar 14-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 233.621 km
Deuren 5
Kenteken V-319-LR
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master 2.3dci L3H3 Koelauto | 3500Kg Trekhaak | Navigatie | Camera | Airco | Cruise


€ 21.850,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 233.621 km
Deuren 5
Kenteken V-319-LR
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DUTCH Vans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 41
Postcode 3771 NC
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 765557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dutchvans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Koel-vriestransport
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: enkel
Referentienummer: 8579

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxBxH): 619 x 207 x 281 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.508 kg
Laadvermogen: 992 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 222 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Renault Master stonden jouw comfort en jouw veiligheid centraal. Deze Master is van het bouwjaar 2018, hij heeft 233621 kilometer gelopen. Met een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak beschikt deze Renault over uitstekende prestaties. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook warmtewerend glas, elektrisch verstelbare buitenspiegels en metallic lak.

Met de achteruitrijcamera zie jij wat er achter de auto gebeurt. Zo rij je moeiteloos achteruit. De auto is voorzien van een 3500Kg trekhaak en is een uitstekende trekker. Met het navigatiesysteem kies jij de snelste route naar jouw eindbestemming. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Met ingeschakelde cruise control zit je ontspannen achter het stuur. De Renault is standaard voorzien van: airconditioning en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault Master samen. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat je dan maximaal in de ankers gaat.

Interesse voor deze Renault Master? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

LEASE / INRUIL / FINANCIEREN IS MOGELIJK.

Prijzen zijn (tenzij anders vermeld) exclusief BTW 21%.

U vindt ons midden in Nederland (Barneveld), centraal gelegen aan de A1 en daarmee uitstekend te bereiken. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing die aansluit op uw specifieke wensen en budget. Binnen ons assortiment vindt u vooraanstaande merken zoals onder andere; Fiat, Ford, Iveco, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Renault en Volkswagen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie