Bouwjaar | 01-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 42.246,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vissinga Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dr. C. Lelyweg 5 |
Postcode | 6827 BH |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3649300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vissingabedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Nieuw: Ja
Modelreeks: mrt. 2019 - 2024
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.142 kg
Laadvermogen: 1.358 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 573 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 24 maanden
Garantie: 160.000 km
Garantie: Vanaf de 1ste toelating 2 jaar fabrieksgarantie t/m 160.000 km.
Komt binnen als nieuw model FWD Renault Master T35 2.0 dCi L2H2 170 pk Blue Extra Dubbel Cabine! Verwachte levering Oktober/November!
Gloednieuwe Renault Master dubbel cabine uit voorraad leverbaar. Want wachten? Daar houden ondernemers niet van!
Bekijk online in onze fotostudio, koop en/of lease en GRATIS thuisbezorgd!
Leverbaar een Renault Master L2H2 180 pk met originele Renault dubbel cabine met 7 zitplaatsen en 1341 kg laadvermogen. Met de schoonste Milieuklasse EG: Euro 6 EA.
Let op: laadruimte betimmering tegen meerprijs vanaf € 1098,- excl btw. Gratis montage! Voorzien van enkele schuifdeur.
Voordelen van deze zeer complete Master:
- 2.3 dCi Twin-Turbo 180 pk
- Pack R-link Multimedia DAB
- Airconditioning
- Parkeersensoren voor en achter
- Blind Spot warning
- Lane Departure warning
- Achteruitrijcamera
- Achterdeuren 180 graden te openen
- Automatische licht -en regensensor
- Cruise control met mogelijkheid tot begrenzen
- Draadloze oplader voor smartphone
- Chromen grille
- Koplampen met LED light design
- Laadruimte verlichting LED
- Mistlampen voor
- Trekhaak 13 polig met koerscontrole
- Boordcomputer
- Dubbele bijrijdersbank met opbergruimte
- Inhoud brandstoftank 105 liter
- Opstap geïntegreerd in de achterbumper
- Volwaardig reservewiel
- Luxe wieldoppen
- Spatlappen
- Ondersteuning Android Auto
- Urban Grey
- All-Season banden
- 2 jaar fabrieksgarantie
Afmetingen laadruimte: 217x176x191
Lengte laadruimte op 10 cm hoogte is 310 cm.
Lengte laadruimte op 50 cm hoogte is 217 cm.
Lengte laadruimte op 110 cm hoogte is 200 cm.
Van € 46.940,- excl. btw voor € 42.246,- excl. btw.
Meeropties:
- RVS Side-bars € 460,- excl. btw
- Imperiaal alu. zwart + opsteekrol € 1371,- excl. btw
- Vissinga 17 inch velgen Black € 1671,- excl. btw
- Zonneklep € 450,- excl. btw
- Pus
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!