Renault Master Oprijwagen met Tijhof laadbak T35 2.5 dCi L3H1

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-03-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 296.648 km
Deuren 2
Kenteken 06-VPD-4
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Oprijwagen met Tijhof laadbak T35 2.5 dCi L3H1


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 296.648 km
Deuren 2
Kenteken 06-VPD-4
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Witte Garage
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg Oost 4
Postcode 6662 NE
Plaats Elst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 769064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dewittegarage.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mooie Renault Master Oprijwagen met Tijhof opbouw inclusief 2 opbergbakken in kleur gespoten.

Renault Master Oprijwagen Tijhof T35 2.5 dCi L3H1


- Kenteken: 06-VPD-4
- Merk: Renault
- Model: Master Oprijwagen met Tijhof laadbak
- APK tot: 10-09-2025
- Tellerstand: 296648 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zilver
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2464 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 2140 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 210 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
- Velgmaat: 16 inch


Pakket: Pack Cabine

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Cruise control
- Elektrische ramen voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektr. verstelb. en el. ramen voor
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Metaalkleur
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging

Overige

- 12Volt aansluiting
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alarm klasse 1
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Anti-blokeersysteem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth carkit
- Boordcomputer met verbruiksberekening
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektronische remkrachtverdeling
- Lichtmetalen velgen 16" winter
- Luchtvering
- Metallic lak
- Middenarmsteun v
- Nationale autopas
- Navigatie-systeem full map
- Passagiersairbag
- Prijs exclusief btw
- Regen- en lichtsensor
- Vering verzwaard
- Witte knipperlichten
- Zeer mooie en technisch goed onderhouden auto

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Bij het ontwerpen van de Renault Master oprijwagen stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Master oprijwagen is van het bouwjaar 2008. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een (semi)automatische transmissie. Wel eens luchtvering ervaren? Deze auto biedt elke keer een rimpelloze rit. Ook witte knipperlichten, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.

De auto is voorzien van een trekhaak en mag 2.000 kg geremd trekken. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regen- en lichtsensor. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie