Renault Master Oprijwagen T35 2.3 dCi 130PK L3 Airco, Cruise Control, Bluetooth, Elektrische Ramen

€ 24.950,- excl. BTW

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 48.321 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master Oprijwagen T35 2.3 dCi 130PK L3 Airco, Cruise Control, Bluetooth, Elektrische Ramen


€ 24.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 48.321 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Versteeg Buurman Voorthuizen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdstraat 62
Postcode 3781 AH
Plaats Voorthuizen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 471414 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.versteegbuurman.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Autotransporter
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.100 kg
Laadvermogen: 1.400 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
CO2-uitstoot: 212 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Alle technologie in de Renault Master Oprijwagen is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2019 heeft 48321 kilometer op de teller staan. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie