Bouwjaar | 11-03-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.500 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.500 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hulshof Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Garderbroekerweg 223 |
Postcode | 3774 JE |
Plaats | Kootwijkerbroek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53184150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hulshof-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Paardenvervoer
Constructiejaar: 2020
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 3
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal
Unieke kans om jong gebruikte STX 2-paards paardenauto en pro-safety/hengsten uitvoering te kunnen bemachtigen. Onlangs compleet opnieuw gespoten zwart metallic! Voorzien van pro-safety/hengsten uitvoering met verschuifbaar tussenschot en tussendeuren. Luxe uitvoering met dubbele camera systeem, airco, trekhaak + opstap, gespleten licht gewicht zijlader, vol lederen bekleding, LED dag/nacht verlichting, ventilatie in paardengedeelte, dakluik, etc. etc.
Opties paarden gedeelte:
Verschuifbaar dicht hengstenschot
Gespleten zijlader (Gaat zeer licht, en afsluitbaar)
Dakluik
Click 'n Move eenvoudig verschuifbaar tussenschot
2x open klapbare deuren.
Rubberen comfort floor
2x uitneembare zadelsteunen
2x hoofdstelsteunen
Elektrische schakelbare ventilatie
Getint glas
LED verlichting (dag en nacht)
Dubbel camera systeem met LCD scherm
Tralies voor ramen
Verstelbare aanhaak punten
Lage instap
Mogelijkheid om een grote box te maken
Opties cabine/chassis:
Airco
3-persoons cabine met lederen bekleding
Stuurbekrachtiging
Elektrische ramen
Armsteun
6 versnellingen automaat
Radio/CD
Trekhaak
Leasing/financiering mogelijk
Voor complete foto reportage, kijk bij ons op de website www.hulshofhorsetrucks.nl !
Diverse jong gebruikte 2-paards paardenauto's en paardenvrachtwagens uit eigen productie op voorraad, kijk ook eens op onze website of volg ons op Facebook @HulshofHorsetrucks
Aanpassingen aan bestaande voorraad is altijd mogelijk, vraag ons naar de mogelijkheden.
Voor verdere informatie of het maken van een afspraak gelieve telefonisch contact op te nemen met 0653184150
Alle inruil bespreekbaar.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak mogelijk!
Onder voorbehoud van druk en zet fouten
Trefwoorden: paard, paarden, horse, horses, horsebox, horseboxes, horsetruck, paardenauto, paardencamion, paardencamionet, paardencamionette, paardentransport, paardenvrachtwagen, paardenwagen, 2-paardswagen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!