Renault Master T33 2.5 dCi L2H2

€ 4.999,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 188.210 km
Deuren 5
Kenteken 5-VGP-24
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Master T33 2.5 dCi L2H2


€ 4.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 188.210 km
Deuren 5
Kenteken 5-VGP-24
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Hoge Brug
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hoge Brug 27
Postcode 6581 AJ
Plaats Malden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48754779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdehogebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2010

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 100 liter
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 358 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 1.420 kg
GVW: 3.400 kg
Max. trekgewicht: 3.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 225/65R16C
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 85%

Te koop goed rijdende nette Renault Master T33 2.5 dCI L2H2
Bouwjaar: 01-03-20210
Kilometerstand: 188210 NAP
Apk tot: 13-03-2025
Nap:
Airco:
Apk:
L2H2:
2e Eigenaar:

Koop en Lease mogelijk.
Bij Autobedrijf De Hoge Brug kunt u jong gebruikten bedrijfsbussen kopen zowel als financial leasen.
Voor verdere vragen graag even bellen.
Kijk voor ons gehele voertuig aanbod en onze autotransport diensten op www.autobedrijfdehogebrug.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie