Renault Master T35 2.3 165PK L4 Bakwagen Airco, Cruise, Navi, Dhollandia Klep, Lat om Lat NR. 347

€ 45.850,-

Bouwjaar 03-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Renault Master T35 2.3 165PK L4 Bakwagen Airco, Cruise, Navi, Dhollandia Klep, Lat om Lat NR. 347


€ 45.850,-

Algemeen

Bouwjaar 03-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Hunnik Trucks & Vans B.V.
Contactpersoon A. van Hunnik
Adres Wanraaij 15
Postcode 6673 DM
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 453449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhunnikbedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - 2024
Referentienummer: 347

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.700 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-05-2026

Bakwagen met Citybox | WB 4.33 |120kW/165pk | GVW 3500kg | 830KG Laadvermogen | Laadruimte 20.9 M3 4.20 x 2.15 x 2.30 (LxBxH) I Laadklep 750 KG

Al ruim 40 jaar is de Renault Master het boegbeeld van de Renault bedrijfswagens! Deze rijkelijk van opties voorziene bus kan met het hoogste laadvermogen in zijn klasse iedere klus aan. De soepele rij eigenschappen maken deze bedrijfswagen een echte allemansvriend.

= Bedrijfsinformatie =

- Al onze prijzen zijn excl. BTW! I All prices are excl. VAT! I Alle Preise sind ohne MwSt! I Tous les prix sont hors TVA!
- Prijs is rijklaar, inclusief kosten rijklaarmaken
- INRUIL MOGELIJK
- Minimaal 300 bedrijfswagens op voorraad
- WWW.VANHUNNIK.NL

Hoewel de informatie op deze website met zorg is samengesteld kunnen hieraan geen rechten ontleend worden. Alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten. Wij raden u aan aspecten en opties die bepalend zijn voor het koopproces te verifiëren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie