Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 32.850,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jeff's Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ratio 25 |
Postcode | 6921 RW |
Plaats | Duiven |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7859545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jeffsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.891 kg
Laadvermogen: 1.509 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Leaseprijs: € 554 p/m (financial lease, 72 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Overtuigd? Bel dan voor een afspraak! 026 785 95 45 Wil je de auto zelf ervaren, plan dan snel een proefrit bij ons!
Financieringsmogelijkheden
Wij bieden zowel voor de particulier als de zakelijke gebruiker diverse vormen van financieringen aan. Wilt u hier meer over weten, neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden met u te bespreken.
JEFF'S
RATIO 25
6921RW DUIVEN
026 785 95 45 ( Ook te gebruiken voor WhatsApp)
info@jeffsautoservice.nl
Openingstijden:
Ma 09.00-17.30 uur
Di 09.00-17.30 uur
Woe 09.00-17.30 uur
Do 09.00-17.30 uur
Vrij 09.00-17.30 uur
Zaterdag op afspraak
Zondag op afspraak
Deze advertentie is met grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, waarbij JEFF'S streeft naar het geven van correcte en actuele informatie. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. Aan de informatie in deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!