Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 223.053 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-186-JJ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 223.053 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-186-JJ |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hazet B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transitoweg 2 |
Postcode | 4051 CA |
Plaats | Ochten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hazet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.164 kg
Laadvermogen: 1.336 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Vloeistofcheck
Kenteken tenaamstelling
Schoonmaken
Extra verhoogde en verlengde Master L3H3 met de 2.3 DCI 145 PK motor met 6 versnellingen, 216 cm stahoogte! 365 cm laadlengte, 175 cm breedte, Super basis voor camperombouw, Trekhaak met 2500 kg trekgewicht op kenteken, Navigatie, Sidebars, Achteruitrijcamera, Mistlampen, Cruise control, Het dak heeft wat beschadigingen, Prijs is exclusief BTW.
Iedere werkdag geopend van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten benodigd voor levering van de auto. Optionele pakketten en-/of uitrusting zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd. Voor meer foto's van dit voertuig bezoekt u onze website www.hazet.nl. Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers. Ons adres: Transitoweg 2, 4051 CA, Ochten. Wij zijn telefonisch bereikbaar op: +31344642819 en tijdens openingstijden via Whatsapp: +31633025511 (bellen naar dit nummer is niet mogelijk).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!