Renault Master T35 2.3 dCi 150 L2H2 Energy

€ 21.950,-

Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.526 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150 L2H2 Energy


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 73.526 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luttikhuisen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoenderparkweg 82
Postcode 7335 GW
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 2340550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luttikhuisenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2020

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 5548 x 2070 x 2499 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal

Overige informatie
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 90%

Wij bieden aan een Renault Master 2.3 DCi 150PK L2H2 Red Edition met slechts 73000 km Dealer onderhouden en deze auto hebben wij zelf nieuw gekocht dus van de eerste eigenaar deze auto heeft ook een luxe achter wand hier door kan de stoel lekker ver naar achteren ivm been ruimte

-Airco
-Navigatie
-Achteruit rij camera
-Geveerde bestuurders stoel
-Armsteun lv
-Dab Radio
-Verwarmde spiegels
-Metalic lak
-Schuifdeur Rechts
-Zonneklep
-3 Zit plekken
-Bumper en spiegels in de kleur
-Laadruimte is betimmerd
-Houten vloer
-Net een beurt gehad
-Net nieuwe banden
-Auto krijgt nog een nieuwe APK
-AppelCarPlay

Kortom een auto om zo in te stappen en gelijk zorgeloos te rijden

Prijs is ex BTW

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer en betere foto's kijk op !!!! WWW.LUTTIKHUISENAUTOS.NL !!!!




Lieve mensen, heeft u een auto gezien die uw interesse heeft, wilt u mij dan alstublieft bellen en niet per email of marktplaats berichten sturen want
die kan ik namelijk niet altijd op de juiste manier of op tijd beantwoorden. Alvast bedankt voor uw begrip.




MET EEN TELEFOONTJE KAN IK U MEER UITLEGGEN EN BEANDWOORDEN DAN MET 30 MAILTJES




Luttikhuisen Auto's heeft een wisselende voorraad met gegarandeerde kilometer historie, vanzelfsprekend behoren inruil, financiering en een eventuele aankoopkeuring ook tot de mogelijkheden.




Bezichtingen evenals tenaamstellen kan 7 dagen per week ook zondags en 's avonds




Wij rekenen geen afleverkosten, wij adverteren met meeneemprijzen.




Bel 055-2340550 voor een afspraak! of voor een proefrit!
Bekijk onze website voor meerdere occasions of kom langs !!!




Door de hoge omzetsnelheid bel even voor uw vertrek!




Openingstijden:




Omdat wij vaak onderweg zijn om voor onze klanten de mooiste auto's in te kopen zijn wij uitsluitend geopend op afspraak. OOK IN DE AVONDUREN TOT 20.00 UUR!!




Disclaimer


Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan cargo of de adverteerder niet aansprakelijk worde

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie