Renault Master T35 2.3 dCi L1H2

€ 13.900,-

Bouwjaar 14-12-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 50.489 km
Deuren 5
Kenteken V-312-NK
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L1H2


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 50.489 km
Deuren 5
Kenteken V-312-NK
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van der Kamp
Contactpersoon D.J. van der Kamp
Adres Vlieterweg 110
Postcode 3925 GD
Plaats Scherpenzeel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54318899 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovanderkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H2
Afmetingen (LxB): 505 x 207 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.998 kg
Laadvermogen: 1.502 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Lichte schade rechtsvoor.

Renault Master 2.3dci van december 2018 met nog maar 50.489km gereden.

De Master is voorzien van Airco/ Navigatie/ Cruise Control/ Trekhaak/ LM velgen en een schuifdeur rechts.

Lichte rijdbare schade ( zie foto's )

Onderhoudsboekje en 2 sleutels aanwezig

Prijs is EX BTW 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie