Bouwjaar | 01-09-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 169.279 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VK-015-H |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2014 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 169.279 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VK-015-H |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf I.C Cars |
Contactpersoon | Van Essen |
Adres | Pr. Margrietlaan 35 B |
Postcode | 8091 AV |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3764600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51805627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iccars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nette en goed rijdende Renault Master.
Voorzien van de krachtige 2.3 DCI diesel motor.
Origineel Nederlands geleverde bus met logische N.A.P
Onderhouds boekje en 2 sleutels aanwezig.
Airco , cruise control , achteruit rij camera , navi , trekhaak
Rijdt en schakelt zoals behoort.
Voorzien van een distributie ketting dus geen riem.
Volgende onderhouds beurt nodig bij 190.000 Km.
Prijs is Excl. BTW
Voorkom teleurstellingen en bel voor u komt!
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.
Tevens ruilen wij graag uw huidige auto in. Stuur ons via Marktplaats of WhatsApp een aantal duidelijke foto�s van uw auto, leesbaar
kenteken en een kilometerstand en u krijgt binnen 1 uur een inruil indicatie.
Ook helpen wij u bij een passende financiering voor zowel de zakelijke als particuliere markt.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30 � 16:45
zaterdag 09:00 � 13:30
Afspraak buiten de openingstijden is meestal mogelijk.
Verkoop:
Algemeen (0)38-3764600
B.g.g. : (0)6-51 80 56 27 / (0)6-23 34 23 37
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG - RDW � VWE � RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!