vorige 1 van 3 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 145 PK - Airco - Luchtvering

€ 11.950,- excl. BTW

Bouwjaar 10-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 274.880 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 145 PK - Airco - Luchtvering


€ 11.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 274.880 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Befran
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 23
Postcode 6372 AK
Plaats Landgraaf
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 5451193 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.befran-bedrijfswagens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • luchtvering
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 145 Pk
Koeling in laadruimte.
Luchtvering achter.

= Bedrijfsinformatie =

Befran Bedrijfswagens
Edisonstraat 23
6372 AK Landgraaf

+31 (0)45 545 11 93

info@befran.nl
www.befran-bedrijfswagens.nl

Disclaimer; Ondanks de grote zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's besteed wordt,
kan Befran niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten en/of onvolkomenheden in de gegevens.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie