Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 244.691 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VTP-94 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 244.691 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VTP-94 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Hoge Brug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoge Brug 27 |
Postcode | 6581 AJ |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48754779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdehogebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 6198 x 2070 x 2549 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.167 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/65/R16C
Bandenprofiel: 80%
Bandenprofiel achter: 80%
Te koop goed rijdende nette Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 DC
Bouwjaar: 29-02-2012
Kilometerstand: 244961 NAP
Apk tot: 01-03-2025
Nap:
Airco:
Navi:
Apk:
Euro 5:
1 eigenaar:
Koop en Lease mogelijk.
Bij Autobedrijf De Hoge Brug kunt u jong gebruikten bedrijfsbussen zowel kopen als financial leasen.
Voor verdere vragen graag even bellen.
Kijk voor ons gehele voertuig aanbod en onze autotransport diensten op www.autobedrijfdehogebrug.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!