Bouwjaar | 09-12-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 734.524 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-VFV-26 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 734.524 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 5-VFV-26 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum de Achterhoek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 4 |
Postcode | 7021 BX |
Plaats | Zelhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22246827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoachterhoek.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 408 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.770 kg
Laadvermogen: 1.695 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 255 per kwartaal
Hierbij aangeboden Renault Master T35 2.5 dCi L3H1 Meubelbak*Koeling!!!
De prijs is EXCLUSIEF BTW!
U bent altijd van harte welkom bij ons bedrijf. doordat onze voorraad zeer snel wisselt en wij ruim de tijd voor u willen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om altijd even van tevoren te bellen voordat u langs komt.
Onze openingstijden:
Maandag 08.00 - 17.30
Dinsdag 08.00 - 17.30
Woensdag 08.00 - 17.30
Donderdag 08.00 - 17.30
Vrijdag 08.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 15.00
Inruilen is mogelijk!!
= Bedrijfsinformatie =
Onze occasion advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Bij onduidelijkheden neem gerust contact met ons op. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Autocentrum de Achterhoek, een bedrijf met veel ervaring.
Ons bedrijf heeft al ruim 15 jaar ervaring in de automobielwereld. Bekijk www.autocentrumdeachterhoek.nl voor meer informatie.
Vragen of suggesties? Ik ben het snelst te bereiken via 06-22246827 of Info@autoachterhoek.nu
Graag tot gauw!
Groeten Auto Achterhoek.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!